Tel: 0330-101130,
0230-522978
int.: Decan - 300
Secretariat - 303, 304
Accesari (din 4.04.2010)
Studiaza cu noi!
Misiunea programului
Programul de masterat Audit ÅŸi guvernanţă corporativă răspunde atât nevoilor concrete ale mediului de afaceri din România, confruntat printre altele ÅŸi cu problema pregătirii proprii pentru apartenenÅ£a la spaÅ£iul economic european cât ÅŸi nevoii de dezvoltare/aprofundare a atributelor profesionistului cu studii superioare de mâine, care trebuie să se definească prin: creativitate ÅŸi inovare, flexibilitate, mobilitate, disponibilitate pentru complementaritate ÅŸi interdisciplinaritate, competitivitate. Acest program răspunde nevoii de flexibilitate a programelor de instruire ÅŸi o aliniere a acestora la principiile ce guvernează sistemul educaÅ£ional european. Este un program avansat de instruire ÅŸi cercetare la nivel universitar cu o importanţă deosebită din multiple motive. în primul rând avem în vedere nevoia pregătirii de specialitate a personalului implicat în activităţi ce corespund pregătirii la nivelul cerinÅ£elor Uniunii Europene. AbsolvenÅ£ii programelor universitare sunt necesari pentru asigurarea unui personal înalt calificat în întreprinderile aparÅ£inând sectorului public sau privat, în grupurile de societăţi cât ÅŸi în instituÅ£iile de cercetare-dezvoltare în domeniul contabilităţii. în al doilea rând, asigurând aprofundarea studiilor de licenţă în domeniul auditului, contabilităţii ÅŸi guvernanÅ£ei atât la nivel regional, naÅ£ional cât ÅŸi european, acest masterat oferă o bază de recrutare a tinerilor valoroÅŸi pentru a fi implicaÅ£i în activităţi de cercetare ÅŸi continuarea specializării până la nivel de doctorat în contabilitate ÅŸi administrarea afacerilor.
Ca urmare, programul de masterat va conferi absolvenţilor o serie de competenţe cum ar fi:
- capacitatea de a determina riscurile specifice unei activităţi; - capacitatea de a asigura legătura dintre control ÅŸi managementul riscurilor; - o mai buna înÅ£elegere a riscurilor ÅŸi a oportunităţilor; - evaluarea ÅŸi monitorizarea riscurilor cu privire îndeosebi la gravitatea ÅŸi frecvenÅ£a acestora; - analiza eficacităţii managementului riscului; - gestionarea risk reporting
Calificări profesionale - ocupaţii:
1. economist specialist în audit intern,
2. asistent de cercetare în audit intern,
3. analist în domeniul auditului intern,
4. consultant în auditul intern,
5. cadru didactic universitar;
6. analist în domeniul asigurării performanÅ£ei economico-financiare,
7. manager de proiect în domeniul auditului intern,
8. consultant pe probleme de management al organizaţiilor publice.
Structura programului a fost proiectată astfel încât să ofere posibilitatea aprofundării unor arii actuale, de mare interes pentru viitorii decidenÅ£i ÅŸi specialiÅŸti în auditul intern.
Ocupaţiile pe domenii sunt:
a. în domeniul economic:
- economist, auditor, analist economic, consultant fiscal, evaluator.
b. în domeniul controlului (incluzând toate ariile acestuia):
- director de audit intern; consultant în auditul intern;
c. în domeniul strategiilor de control:
- manager al acÅ£iunilor de audit intern, consultant în elaborarea planului de audit.
d. în domeniul relaÅ£iilor cu instituÅ£iilor implicate în efectuarea controlului extern:
- responsabil realizare audit, analist auditor.
e. în domeniul cercetării de audit:
- director de cercetări de audit; director de proiect studii de audit; analist auditor; specialist în audit.
Important!
1. Programul de studii de masterat "Audit ÅŸi guvernanţă corporativă - AGC" este echivalat cu examenul de acces în stagiu la profesia de expert contabil de către Corpul ExperÅ£ilor Contabili ÅŸi Contabililor AutorizaÅ£i din România(CECCAR).
Protocol privind
echivalarea programului de studii AGC AICI.
Planuri de invatamant
Adresa semnare protocol
Act aditional protocol